marți, 26 aprilie 2011

Review : crema antiimperfectiuni Gerovital Plant

 Hristos a Inviat ! Astazi m-am hotarat sa postez un review la crema antiimperfectiuni de la Gerovital Plant . Abia s-a incheiat campania de promovare a celor de gerovital si spun eu ca acest review pica la fix .

Mi-am cumparat aceasta crema pe 8 martie , cu putin timp inainte de inceperea campaniei de promovare de la Gerovital , asa ca am avut timp destul pentru a o testa .

 Descriere : Este un produs modern de înfrumuseţare cu o formulă special concepută pentru uniformizarea şi redarea strălucirii tenurilor pătate, pigmentate neuniform, cu semne rămase de la acnee, etc.

Mod de utilizare : Crema se aplicǎ de 2 ori pe zi, minim 2 luni de zile, pe zonele afectate. Tratamentul de decolorare a petelor şi de albire a pielii se face de preferinţă în anotimpurile cu soare mai puţin, respectiv toamna şi iarna, asigurând, concomitent cu procesul de decolorare, o bună protecţie UV a pielii, prin utilizarea unor creme de întreţinere cu factor de protecţie UV 15-20. La orice semn de iritaţie a pielii, se suspendă temporar aplicarea cremei şi se reia după 2-3 zile.

Parerea mea ? WOOOW , si jur ca o spun cu mana pe inima fara a avea vreo intentie de a face reclama celor de la Gerovital Plant ( mie una nu mi-au placut deloc monstrele oferite de ei , miroseau foarte urat fata de produse ) . Am cumparat-o pentru a imi trata petele ramase in urma acnei de pe mandibula . Intotdeauna imi raman pete dupa vindecarea unui cos , si nu le suport absolut deloc atunci cand le vad pe fata mea . Are un miros placut , se consuma greu ( o folosesc de 2 luni aproape si s-a consumat doar jumatate de borcanel ) . Cel mai mult imi place ca face ceea ce promite : vindeca petele lasate de acnee si pori dilatati . Intra foarte usor in piele . O folosesc odata pe zi ( seara dupa demachiere ) si o aplic doar in zonele cu problema , din cauza aceasta se consuma si foarte greu . Am folosit-o si ca baza de machiaj si s-a comportat bine ( dar nu mai bine ca Neurocalm de la Lancome  , crema pe care o folosec ca baza de machiaj momentan si caruia o sa ii fac un review in curand ) . O singura chestie nu imi place : faptul ca lasa o pelicula grasa pe fata dupa aplicarea ei .


Concluzie ? o recomand pentru cele care vor sa scape de petele inestetice de pe fata lasate de acnee !


Pret : aproximativ 25 de lei / 50 ml

2 comentarii:

Anonim spunea...

daca t stergi pe fata dupa vreo 20-30 d min e ok.adica o lasi cat sa-si faca efectul si apoi ce ramane oricum e grasime si excipienti folositi sa omogenizeze produsul. iar la pret vezi c-o gasesti in auchan(daca e in orasul tau, eu sunt din iasi si recent s-a deschis) cu 16 lei:D

Mesca Madalina spunea...

ai scapt complet de acele pete?