joi, 3 februarie 2011

10 ingrediente daunatoare ...

Hello everybody!! imi pare rau ca desi sunt la inceputul blogului meu , ca nu pot sa postez in fiecare zi dar traversez o perioada mai grea din viata mea .. in fine .. totusi promit ca nu o sa fie mereu asa .
Astazi citind cateva articole pe internet din reviste online am gasit unul foarte interesant si am vrut sa vi-l impartasesc si voua , desi nu sunt de acord cu chestia asta sa iei nishte articole scrise de altzi si sa le postezi pe blogul tau personal ca si cum ar fii ale tale ( eu macar am specificat ca nu e scris de mine ).

Articolul se numeste " 10 ingrediente daunatoare din cosmetica " 

1. Methyl/propyl/butyl/ethyl paraben sunt conservanţii cei mai utilizaţi în industria cosmetică. Studiile efectuate au arătat că pot crea reacţii alergice şi iritaţii ale pielii. În plus, absorbţia lor în organism şi acumularea în timp pot cauza cancer.

2. Imidazolidinyl urea şi diazolidinyl urea sunt cele mai frecvente substanţe conservante folosite, după parabeni. Academia Americană de Dermatologie le-a etichetat drept principala cauză care determină apariţia dermatitei. Niciuna dintre ele nu are un efect antifungic, fiind necesară combinarea lor cu alte substanţe conservante (substanţe chimice toxice pentru organism).

3. Uleiul mineral şi derivatele sale (parafina şi alte petrochimicale) sunt produse sintetice ale petrolului procesat chimic. De obicei, pot însuma 10% din produsul cosmetic şi sunt folosite pentru preţul lor scăzut, pentru stabilitate şi pentru o uşoară integrare în orice formulă. Când sunt folosite în cosmetice, au ca efect blocarea porişor şi, prin urmare, inhibarea funcţiilor naturale ale pielii.

4. Sodium Lauryl Sulfate (SLS) este o substanţă sintetică folosită în majoritatea şampoanelor, spumantelor de baie şi a săpunurilor. Poate cauza iritaţii ale ochilor, ale pielii, căderea părului şi alte reacţii alergice.

5. Propylene Glycol este un element standard pentru majoritatea extraselor din plante. Este sintetic şi a fost legat, în mod repetat, de un număr mare de alergii şi reacţii toxice.

6. Talcul, conform numeroaselor studii ştiintifice, poate provoca o creştere a riscului de apariţie a cancerului ovarian dacă este aplicat frecvent în zona genitală.

7. Lanolina este un emolient obţinut din lâna oilor. Este folosită în compoziţia rujurilor şi a cremelor şi poate provoca forme grave de acnee.

8. Stearalkonium Chloride este o substanţă chimică folosită în balsamul de păr şi în diferite creme. Este toxică şi poate cauza reacţii alergice. Se susţine că ar avea proprietăţi de hidratare şi este mult mai ieftin şi mai uşor de folosit în compoziţia balsamurilor de păr.

9. Parfumurile sintetice pot avea peste 200 de ingrediente în compozitia lor. Câteva dintre problemele pe care le cauzează aceste parfumuri sunt: migrene, ameţeală, iritaţii ale pielii, hiperpigmentare, tuse violentă, vomă.

10. Vopselele sintetice sunt folosite cu scopul de a „înfrumuseţa” aspectul compoziţiei. Le poţi recunoaşte prin inscripţiile FD$C sau D$C de pe etichetă, urmate de o culoare şi un număr. Aceste vopsele sintetice sunt considerate a fi cancerigene


Si eu am auzit de unele dintre ele ca ar fii daunatoare , cum ar fii parabeni , dasta mi-am spus ca acest articol este unul cat se poate de adevarat . Sper sa va fie de folos si voua .

Un comentariu:

Andreea spunea...

super util acest post! pupici :*