duminică, 13 februarie 2011

Rimel Maybelline Volum Express

* Mascara ce tripleaza instantaneu volumul genelor;
* Gene curbate pentru 24h ce confera un efect dramatic, ce durează întreaga zi;
* Nu încarcă genele. Nu curge;
* Mega-periuţa este uşor de folosit, conferă volum colosal fiecărei gene!

* Aplicare uşoară, textură mătăsoasă;
Daca ar fii sa realizez un top 5 al celor mai bune rimeluri , Maybelline Volum Express ar fii cu siguranta in acest top . Este unul dintre putinele rimeluri care chiar ofera volum genelor ( vezi poza mai sus ) . Nu stiu daca rezista chiar 24 de ore asa cum se mentioneaza in descrierea produsului dar 10 ore rezista cu brio , fara sa curga sau sa cada acele mici " bobite " sub ochi. Ofera volum genelor fara a fii nevoita aplicarea lui in 2 straturi ( parerea mea este ca de la al doilea strat devin deja prea incarcate genele ) . Cel mai mult imi place ca are o periuta stufoasa . In concluzie , il recomand tuturor fetelor ce cauta un rimel bun s, care ofera alungire si volum cu adevarat genelor mai ales celor care au ochii mici ca ai mei si un astfel de rimel cu siguranta iti scoate in evidenta ochii . Pretul lui este de 26 - 27 de lei . Eu il achizitionez din hipermarketul Auchan Titan sau de pe site-ul produsecosmetice.ro dar din cate am vazut deja nu il mai au pe stoc .

Voi ce recomandati in materie de mascara , rimel ??

2 comentarii:

Frombeautywithloveblog spunea...

chiar iti face genele foarte frumoase... mie imi plac cele de la max factor..masterpiece etc...
te astept si pe la mine pe blog popici

Alina spunea...

wow,arata foarte bine.
vreau si eu unul,urgent!
ms pentru post