miercuri, 23 februarie 2011

Mini Blog Sale !!!!

Am cumparat / primit cateva produse care mi se potrivesc deloc , tocmai de aceea am hotarat sa organizez un blog sale  . Este primul meu blog sale si nu sunt ff multe produse asa ca pe viitor o sa organizez un blog sale cu mai multe produse si cu livrare in toata tara . Produsele sunt noi doar incercate unele dintre ele si se pot rezerva maxim 3-4 zile la adresa de email elena.bby19@yahoo.com . cu numele vostru si stabilirea locului de predare al produs-ului/elor ,( valabil pt persoanele din Bucuresti ) , iar persoanelor din tara care doresc un produs se poate trimite prin posta cu plata ramburs iar transportul va fi suportat de catre cumparator ( 8 lei ).

1. Fond de ten Max Factor Mineral-nuanta 60 sand - 30 lei ( pret magazin 45 lei )
2. Rimel Everlong Mascara YvesSaintLaurent - 01 black 35 lei ( pret magazin 92 lei )
VANDUT


3. Fond de ten spuma Lancome Magie Matte - nuanta 03 beige diaphane - 20 lei /10 ml



VANDUT
4. Ruj Estee Lauder Hydra Lustre -nuanta 11 dune rose - pret 25 lei ( pret magazin 58 lei )
VANDUT

Un comentariu:

claudia spunea...

pacat ca e doar pentru bucuresti :(! rimelul ala imi facea cu ochiul :P