luni, 21 februarie 2011

Greenfield Tea

Hello !! Asa cum v-am promis ieri , astazi am sa fac o postare despre ceaiurile Greenfield. Le-am descoperit la farmacia Catena , in plicuri individuale la doar 0.5 ron /plicul .  Se gasesc bineinteles si la cutie , fiecare avand cate 25 de plicuri ambalate individual , la pretul de 14-16 lei , dar pe net am observat ca se gasesc la pret si mai ieftin . Cum am mai spus cel mai mult mi-au placut ca nu trebuie sa adaug obligatoriu miere sau zahar brun . Pana acum am incercat Vanilla Wave , Lotus Breeze , white Bloom si Spring Melody.

1.Vanilla Wave - contine ceai negru de Ceylon , scortisoara , bucatele de caise si aroma de vanilie .

2.Lotus Breeze- ceai verde chinezesc cu menta si flori de lotus. Acesta nu prea se poate bea fara sa adaugi miere sau zahar , pt ca contine menta si are un gust cam acrisor .

3. White Bloom - ceai alb din muguri de ceai verde fermentat .

4. Spring Melody- ceai negru cu lamaita picanta si menta . Acesta este preferatul meu :x . Chiar mi-am cumparat o cutie intreaga .

Bineinteles ca pe viitor o sa incerc si alte ceaiuri GReenfield , pt ca asa cum v-am mai spus au o gama foarte variata . Urmatoarele pe lista mea sunt Christmas Mistery si ceaiul Mate . App ceaiurile Greenfield sunt foarte concentrate , asa ca recomand sa puneti decat un plic la un ibric ( din ibricul meu pot face aproximativ 3 cani de ceai ).

















3 comentarii:

Zuzele spunea...

Si eu iubesc ceaiurile Greenfield :) Mi-am cumparat unul verde simplu si unul verde cu menta si roinita :)
Vezi ca in supermarket sunt mai ieftine decat la farmacie. Eu am dat 9 lei pe fiecare din supermarket Profi :D

Anonim spunea...

www.bionaturalmag.com
Magazinul nostru a fost infiintat din dorinta de a aduce in casele dumneavoastra cu ajutorul furnizorilor, diverse sortimente de ceai care sa va infrumuseteze si sa va parfumeze viata, dulciuri, precum si o gama larga de produse bio si naturale.

Anonim spunea...

www.capryce.ro
Magazinul nostru a fost infiintat din dorinta de a aduce in casele dumneavoastra cu ajutorul furnizorilor, diverse sortimente de ceai, dulciuri care sa va infrumuseteze si sa va parfumeze viata.